Zvonek na dveře

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Leden 15 11:30:48 CET 2007

> můžete mi někdo doporučit na poslech pěkný melodický zvonek na
> dveře ( ne bezdrátový ) ? Původně jsem si chtěl postavit svůj s
> PIC procesorem, ale aby mi to přehrávalo MIDI soubory, nebo
> nějaké jiné již běžně stáhnutelné formáty souborů, tak by to
> vyšlo hodně draze, takže se nakonec asi spokojím s
> předdefinovanýma melodiema, hlavně aby pěkně hrál.

Omlouvam se, ale co je na implementaci MIDI draheho?

Kdyz uz se clovek nespokoji s obycejnym pipanim, ale zaroven z
nejakeho duvodu nechce delat syntezu z vzorku nastroju
prevzorkovanim, zbyvaji jeste prastare analogove syntetizujici brouky
jako AY-3-8910, pripadne ruzne Holteky na zabudovani do levneho
klavesoveho nastroje apod. Moznosti je rada a cenu toho jednocipu
neprevysi zadna z nich.

Samozrejme zalezi na tom, kolik hlasu a v jake kvalite potrebujete a
kolik vymozenosti z MIDI by bylo treba implementovat. V uvedenem
vyctu jsem vychazel z pozadavku srovnatelnych se zvonkem.

ZdraviM.P.