Re: Čítač v mikroprocesoru ATmega2560

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Pondělí Leden 15 11:23:02 CET 2007

Trošku konkrétněji. Alespoň frekvenci hodin procesoru. Docela by bodlo
vědět, který je použitý časovač - jestli mám k dispozici 16bitový nebo 8
bitový.

Jirka

----- Original Message -----
From: <kral.j@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 14, 2007 6:59 PM
Subject: Čítač v mikroprocesoru ATmega2560

Je někdo ochoten mi vysvětlit následující podivnost? Potřebuji odměřovat 10
ms a chci k tomu použít přerušení při přetečení. Tedy přerušení každých 10
ms. Když použiji předdělení 256 a k tomu teoretickou hodnotu nastavení TCNT
je všechno OK. Když ale použiji předdělení 8, dává mi při teoreticky
správném nastavení TCNT přerušení za čas cca o třetinu kratší.
Král