Vznášející se koule - funkce

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Leden 15 09:58:52 CET 2007

Jasne, uz to tu nekdo psal. Je to rizeny elekromagnet, ktery se zapina a
vypina /klicuje/  v zavislosti na vzdalenosti toho zaveseneho  predmetu.
Asi se meri indukcnost, na zaklade zmeny se pak reguluje ( PŠM) do
elmagnetu. S trvalymi magnety tohle neni mozne udelat.
 Urcite to ale  neni princip  magneticke drahy - vlaky jak tu nekdo psal...