AA 3200mAh

aze azehw@volny.cz
Pondělí Leden 15 09:13:59 CET 2007

Drzost a "schopnosti" polskych vexlaku nemaji meze. V devadesatych letech
jsem koupil od nejakeho Polaka v Olomouci (mezi rakoskama) do auta dvojici
"orig" audiokazet TDK, s potiskem a zabalene "jako z fabriky". Na vetsine
pasky nebyla aktivni vrstva. Nevim jestli nekde ziskali zmetky nebo je jako
zmetky vyrobili. Mam je jeste nekde schovane.
AZE

----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 15, 2007 8:59 AM
Subject: Re: AA 3200mAh

Spise uz jsou to vyrobene clanky rovnou s potiskem. V cine vam tam natisknou
co si reknete a mozna i jinde :-).
Nechat si delat samolepky a jeste baleni by se dnes asi nevyplatilo.
No a protoze mne to uz nezivi, tak neco pro obchodniky
http://www.ait-praha.cz/inshop/scripts/set.asp?Level=44
Ty AKU jsou podle mojich zkusenosti velmi dobre. Dukladny test teprve
chystam a pro mne je zajimavy po rocnim pouzivani. V trvalem pouzivani mam
asi 40 ks AA a cca 18 ks AAA. Do tydne jej udelam a hodim sem vysledky.
Jinak moje nakupni cena je jeste o neco nizsi nez ta bez DPH za cca 500 ks.
Samovybijeni zatim ze zkusenosti naprosto v norme a kapacita take. Testnu ty
cca rok pouzivane clanky a uvidime.
Jindra Polivka

Obavam se, ze nezalezi na samolepce na clanku. Ten vekslak nakoupil
bednu nejakych clanku, nechal si vyrobit lepky a futraly a cas od casu
to strci na aukro (mozna i jinam).
Vzpominam si jak jsem synovi koupil nekdy v zacatcich 90tych let do auta
koupil 4 suchy clanky. Vypadali moc pekne, krasna samolepky, ale auto se
ani nehlo. Toz jsem je zmeril a ejhle, naprazdno cca 1V. Tak me napadlo
odlepit samolepku a co nevidim! Dalsi samolepku made in DDR. I
prodavacky to pobavilo :-))

S pozdravem Raven