AA 3200mAh

Raven raven@wo.cz
Pondělí Leden 15 08:03:29 CET 2007

Ahoj, od tohoto polaka (zrejme zije nekde v Polsku na hranicich s Ceskem
a jezdi, chodi, na ceskou postu) jsem koupil accu 2950mAh. Nechal jsem
je cyklovat v IPC-1 a kapacita byla prumerne 1500mAh. Vysvetlil jsem mu,
ze pokud nechce udelat "reklamu" at vrati penize. Poslal jsem baterky
nazpet a prachy prisly.

S pozdravem Raven