OT: nakladna zeleznicna doprava, Was: el. mytne - pry uz to crackli

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Neděle Leden 14 20:40:16 CET 2007

Dobrý den,

zajímavá diskuse, ale je vidět že oba tábory uznávají že u auta zatím neexistuje
"alternativní" pohon který by byl ekonomicky konkurenceschopný. Otázka
kamiony x vlaky by v případě nedostatku ropy byla bezpředmětná.

Zdeněk