Zapojeni konektoru autoradia - Berlingo

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Neděle Leden 14 17:24:50 CET 2007

K tomu Blaupunktu. Určite rádio nemá cviči» s CD podµa otvorenia dverí. Ja
tipujem, ľe je ąpatne zapojené napájanie. Pri otvorení dverí sa zaľne
svetlo, to je asi omylom pripojené na 4 alebo 7. Na tomto Vaąom zrejme 4 má
by» stály prívod (zálohovanie pamäte).
Vyvod REOSTAT   6 je iba "vstup", podsvietenie displeja.
7 by malo by» napájanie pri zapnutom kµúčiku.

Nad tým druhým rozmýsµam, no zatiaµ ma nič geniálne nenapadlo  :-(

                                  Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "RVsoft" <rvicek@quick.cz>
To: "HWnews" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 14, 2007 11:20 AM
Subject: Zapojeni konektoru autoradia - Berlingo

Zdravim,

nemate nekdo zkusenost s tim co vsechno musi byt zapojeno a jak na
konektoru autoradia?

Provezl jsem si vcera Berlingo domu a jelikoz original radio nehralo
(tedy hralo ale neslo vypnout) dali mi tam nejakeho Blapunkta. Original
mam doma ze se na nej kouknu.

Mam problemy dva - prvni je ze ten Blapunkt i kdyz je vyply a otevru
dvere kdyz nastupuju tak jakoby zavrci mechanikou a zkusi nacist CDcko -
nevim zda to je neormalni - nikdy jsem CD radio v aute nemel.

Druhy problem je s tim originalem - v manualu k autu je popsan konektor
A na aute takto:

A4 - plus stale napajeni
A6 - plus reostat
A7 - plus prislusenstvi
A8 - kostra
ostatni nezapojeno

na konektoru B jsou jen reproduktory.

Zkusil jsem pripojit zdroj 12V na A4 a kostru a radio nejevi vubec zadne
znamky zivota (prestoze udajne slo az na to vypnuti). Kdyz jsme ho
rezebral a zkoumal co je na ostatnich vyvodech tak je tam hromada
dalsich vystupu/vstupu (asi pro CD menic a ja nevim co vsechno).

Na co je vyvod REOSTAT? Vyvod proslusenstvi tipuji na ten menic a
pripadne VF zesilovac.

Nevite z jakeho duvodu se vrti to radio po prichodu do auta?

--
RadekCX - http://www.cncnet.info