Vznášející se koule - funkce

Peter A. max13@atlas.sk
Sobota Leden 13 17:31:33 CET 2007

Veru veru mal som moznost vidiet tu gulu levitovat osobne asi pred dvoma
rokmi.
Pre zvedavych sa nachadza toto "zariadenie" v miestnostiach kde sa cvici
teoria elektromagnetickeho pola. Bohuzial neviem o tom ze by nejako
pravidelne prezentovali ako to lieta nam sa to skorej podarilo vidiet
vdaka velkej zvedavosti niektorych jedincom cim im chcem podakovat.
Vraj ten legendarny experiment bol v skutocnosti stavna medzi prof.
Ilkovicom a este niekym ze ci ta gule bude levitovat alebo nie.

PA