Navinutí cívky

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Leden 13 16:14:28 CET 2007

Zdravím!
  Mám takový problém: Používám starší elektroměr pro podružné měření a odešla
cívka pro přepínání tarifů (počítadel). Tato cívka má mít 20000 závitů drátem
0.05 mm. Cívku jsem zkoušel oživit (např. průbojem vysokého napětí), ale marně,
tak jsem ji už odmotal. Nyní tedy mám kostřičku a hledám někoho, kdo by mi na
ni dokázal (v Praze) navinout novou cívku. Nechce se mi kupovat nový (ikdyž
repasovaný) elektroměr, tenhle je takový docela vybavený, byl to registrační
(s ručkou na indikaci maxima) a vyhovují mi plně jeho parametry, které se jinak
obtížně získávají.
  Druhou možností by byla koupě/věnování starého, třeba rozbitého elektroměru
Křižík, kde by tato cívka byla (tyto cívky jsou ve většině dvoutarifních elměrů
Křižík záměnné).
  Pomůže někdo ?
              S pozdravem Pavel Troller