Vznášející se koule - funkce

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Leden 13 15:22:26 CET 2007

no toto je sucastou legendy, ako tu gulu vyrabali :-) Docent vravel ze
vhodny hlinik sa vtedy nedal zohnat, tak nakupili hlinikove riady a tie
roztavili a odliali. Potom sa to opracovalo a finalne vytvarovalo do
tvaru perfektnej gule ponorenim do slannej vody a hladanim a
pilnikovanim odchyliek.
Znamy ktory ma strojarsku dielnu hlinik bezne v dielni odlieva, takze
asi to az take zle s technologiou nebude...
b.