Doska s Virtex4, uz je osadena :-)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Leden 12 19:47:48 CET 2007

no jeden stabilizator a dva tantaly :-) Dnes sa mi podarilo rozchodil uz
aj JTAG, takze mozem programovat :-) Stravil som cely den hladanim
problemu, nakoniec som nasiel mikroskopicky skrat medzi dvoma pinmi
konfiguracnej pamate. Neuveritelne kolko problemov sa moze vyskytnut pri
pajkovani suciastok s tak malym rozchodom vyvodov. Osadzovali to
profesionali, uplne perfektna a cista praca...
Prva vec ktoru som urobil po tom co mi dosla doska bola ze som pod
mikrospokom skontroloval vsetky vyvody vsetkych integracov. Nikde ziaden
problem, vsetko vyzeralo takmer dokonale aj ked to chlapik pajkoval
rucne. Az dnes ked som bol uz odhodlany odpajkovat a vymenit tu pamat
tak som tam nasiel tenulinky mostik. Vyzeralo to ako nejaka prachova
castica, alebo nejaky pidi-zbytok tavidla. A to mame velky mikroskop so
zvacsenim cez 60.
Uz teraz sa tesim na vyrobu a ozivovanie 20-tich kusov serie :-/
b.