Linux - vlastni distribuce pro AMD Geode SC1100

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Leden 12 18:31:05 CET 2007

Zkuste gentoo embedded, pokud jsem nekdy videl jak funguje gentoo, tak tak si
vytvorite na pc disk pro embedded zarizeni a pak flashnete nebo podobne
zavedete do embedded zarizeni.
Nebojte se, prekladat to vsechno na tom malym stroji nebudete.
Pro nase zarizeni jsem si tak linux pripravil a mimo jsou jen nase programy a
par veci, ktery gentoo ebuildy pro nas procesor kvuli nejake chybe neprelozi.
Jakub Ladman