78L05 VS pulsni stabilizator ?

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Leden 12 18:22:39 CET 2007

Se znacnym zpozdenim si dovolim pripojit se do diskuse.
Ono sice 50 mA je fakt malo, ale ja bych tam stejne dal spinacak.

Mozna je to tim, ze jsem puvodne ze severu a z hor, ale proste
mam rad zimu. A hlavne studene soucastky.

Pokud se jedna o digitalni zarizeni, tak s nejakym rusenim
si asi neni treba delat moc hlavu (pri rozumne navrzenem
zapojeni a tistaku, samozrejme).

Ja do vseho cpu MC34063, cena je i pro Skota. Pak je Vam
celkem sumak, jestli tam pripojite 8V (napr. kdyz budou zalohovaci
baterky uz hodne vybite) nebo treba 35V.
Ma-li to napajeni z 24V, tak to bude asi nejaka distribuovana
automatizace (predpokladam), takze mozna i nizsi celkovy
odber bude mit svuj vyznam (pokud bude techto jednotek
roztahanych nekde po objektu spousta).

rollfree