Re: Plynová sklokeramická varná deska

aze azehw@volny.cz
Pátek Leden 12 13:22:32 CET 2007

S prvními indukčními vařiči jsem se setkal někdy v roce 89-90 (?)Prodávala
to Tesla Hradec Králové asi za 1200,- Kč, což bylo na tehdejší dobu kdy
podobný obyčejný stál nějakou stovku poměrně dost. Samozřejmě že to byl
nějaký dovoz a přelepený štítek. Byly koupené pro nějaký technologický
proces. Jeden při pokusech odešel, ale ne sám od sebe, ale nepozorností a
zkratem. Byl tam vadný nějaký speciální velký tranzistor Toshiba, který se
nedal sehnat a dost elektroniky.
Loni jsem koupil spíš ze zvědavosti jeden jendnoplotýnkový, funguje v
pohodě. Je tam napsáno JML London, 1,8kW.
AZE

----- Original Message -----
From: "Míra Beneš" <benes.m@stapro.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 12, 2007 12:43 PM
Subject: Re: Plynová sklokeramická varná deska

Presne tak. To nadobi se da vybrat vcelku bez problemu. Nemusi to byt
nic zvlastniho za nekolik tisic jak je casto vyrobci "specialniho"
nadobi deklarovano.

Nadobi mame obycejnou sadu za 1900, jednu teflonovou panev (Tefal) za
cca 900 a druho teflonovou wok (taky Tefal) za 1000. Na ni jsme ale
cekali az ji v Globusu daji do akce. Jinak stala 1600.

Pokud chci neco ohrivat v pekaci ci ve skle, mame mikrovlnku a troubu.

Pro pana Zeravika: ano, byl jste to asi Vy, kdo me inspiroval.

Jinak, desku mame tuto:

http://www.baumatic.cz/produkty/katalog/builtinhob/builtinceramichobs/BF23SS

- v jinem inet obchode stala cca 23tKc.

mira