IDE vs S-ATA

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Leden 12 12:19:14 CET 2007

U SATA mechaniky může být problém s případnou instalací Windows, záleží
především, jak deska k SATA řadiči přistupuje, ale i to jde vyřešit
přídavným driverem z diskety při instalaci. Další problém může být s
kompatibilitou, ale toho bych se moc neobával. Výhoda je v podstatě akorát
menší datový kabel oproti klasickýmu IDE a absence jakýchkoliv jumperů,
takže odpadají případné problémy s master/slave.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death