RE: RE: Plynová sklokeramická varná deska

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Leden 12 11:04:24 CET 2007

Aluminium poslat do Humpolce, na indukcni desce nefunguje, obecne na cem
drzi magnet to funguje na cem nedezi to je naprd.

Jak funguji na indukcnim sporaku levnejsi hlinikove panve, obyc. kovove
hrnce nebo klasicky pekac? Jinak mame i nekolik nerez hrncu a panvi se
silnym dnem, kde by asi problem byt nemel.