Doska s Virtex4, uz je osadena :-)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Leden 11 22:01:29 CET 2007

no, cast koure ulozeneho pri vyrobe sa uvolnila :-/ Asi pol sekundy po
zapnuti napajania explodoval stabilizator a par tantalov. Ako som neskor
zisil bola to chyba dizajnera, nechapem akym zazracnym sposobom sa mi
podarilo prehodit piny napajacie piny analogovej casti. Hierarchicky
dizajn ma velke vyhody, ale jedna chyba na najvyssej urovni paralizuje
cely projekt...
Takze takto vyzera stabilizator z vnutra
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/virtex3.jpg, odstrelena vrchna
cast puzdra odtrhla aj pajkovaciu plosku z dosky :-)
b.