Plynová sklokeramická varná deska

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Čtvrtek Leden 11 18:18:10 CET 2007

Zkusenosti:

Kolega:
Ma triplotynkovou plynovou desku Karma - mozna to je  tato.
A dneska rika jedine: nebrat, nebrat, nebrat.
Velka setrvacnost, tri plotynky je malo.

Moje osobni:

Kdysiva v teto konvi se nekdo dusoval ze kdyz deska, tak jedine
indukcni, ze ma dvouplotynkovou + dvouhalogenovou a dneska by kupoval
jedine 4 x indukce.

Uveril jsem mu a byl jsem v rodine za blazna, ale sel jsem do ni.

Dneska? Pritelkyne na nicem jinym nechce varit.

Takze moje rada je jasna :-)

mira