FW: SW na oriznuti reklam z MPEG2 zaznamu

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Čtvrtek Leden 11 09:31:11 CET 2007

pouzivam na to REJIG, je to free a umi to hodne veci..
> Od: jardabuc@seznam.cz
> Komu: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
> CC: jardabuc@seznam.cz
> Datum: 10.01.2007 22:32
> Předmět: FW: SW na oriznuti reklam z MPEG2 zaznamu
>
>Zdravim, mam související dotaz. Cim nejlip a free udelam z DVD MPEG2
>stream bez rekomprese, který bych sestrihal a pak normalne sestavil DVD
>(to umi Nero, doufam ze bez rekomprese když se mu da primo kompatibilni
>DVD stream) ?

a konce (pripadne i vyriznout reklamu uvnitr) zaznamu z TV tuneru, bez
nejakeho dalsiho enkodovani? VirtualDub mi ten zaznam z karty neumi
otevrit.

>Na internetu je hromada odkazu na ruzne SW, ale to je o to si koledovat o
zasvineni registru vsim moznym.