tv samsung cx-348zme mrtvy zdroj ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Leden 11 09:05:45 CET 2007

kdyz se to pokusim zapnout, v tom nejak zapraskalo, poblikavalo cislo
kanalu a zacne sycet o neco zurivejc :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Danhard
Sent: Thursday, January 11, 2007 9:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: tv samsung cx-348zme mrtvy zdroj ?

Tak to byl asi kond v buzeni vykonaku, ten bych menil jako druhej :o)
Takze zdroj uz asi nabiha ok.
Co to je - zaclo sycet VN, dalo se to zapnout ?
Danhard
*******

tak jsem jeste trochu iniciativne pokracoval a vymenil jeste jeden
stejnej kodan v blizkosti, byl taky mrtvej. pak to uz v stanby sviti,
ale okamzite zacalo "sycet"
VN, to i v standby.
tak jsem vyndal/zmeril mega_tranzistor D1650, coz jsem nasel, je vlastne
2SD1729/BU508D za cca 60kc.
je nejaka nadeje, ze to muze to bejt uz vsechno, nerad bych dopadnul
jako nedavno jinej clen konfery, tedy hromy_blesky totalni smrt ? :-) po
obede zajedu koupit to BU_cko a uvidi se.
us si zase po letech pripadam trochu jako opravar TV :-) tomik.