CRC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Leden 10 17:01:36 CET 2007

Sak som to uz pisal.

Vo vysielaci sa vyrata CRC prehnanim cez spominany LFSR (s danou
pociatocnou hodnotou, v danom poradi bitov, s pridanim nul ci bez atd).
Vysledna hodnota sa prilepi za spravu.

V prijimaci sa sprava spolu s CRC prezenie presne tym istym LFSR s tymi
  istymi nuancami, a vysledkom ma byt nula.

Funguje to so vsetkymi variantami (inicializacna hodnota, pridane nuly
na koniec alebo nie (to v tom javakalkulatore su tie radiobuttony
direct/nondirect), poradie bitov), ak sa dodrzi ten isty postup na oboch
stranach.

wek

PS. V poslednom roku ci dva som mal do cinenia hadam so vsetkymi
horespomenutymi variantami, cloveka to dost nastve, ale ten
javakalkulator vyrazne pomohol