Re: Propojení dvou PCdel

Michal Lukac michal.lukac@fstroj.utc.sk
Středa Leden 10 14:18:21 CET 2007

vo firewally je povolene zdielanie suborov?
a skus este v exploreri vypnut  v Tools/Folder Option/View - Use simple file
sharing -aby to nebolo zaskrtnute.

m.

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 10, 2007 2:06 PM
Subject: Propojení dvou PCdel

Hezký den,

    omlouvám se za další OTčko, ale už fakt nevím. Mám počítač s Win XP
a Notebook kde je totéž. Na obou jsou zapnuté síťové karty, na obou je
nastavená IP adresa (jiná) a oba počítače jdou navzájem PINGnout. Leč
nedovedu je přimět k tomu, aby viděli i soubory a složky. Je zapnuté
sdílení souborů.

    Napadá prosím někoho co dělám špatně ? Určitě to bude nějaká konina,
ale mně už nic nenapadá.

    Je to jediná věc co mi kazí radost z nového notebooku. Děkuji moc :-)

Saša Svobodová