Linux - vlastni distribuce pro AMD Geode SC1100

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Leden 10 13:50:04 CET 2007

> Je zde nejaky linuxar, ktery by mi poradil jak vytvorit vlastni mini
> distribuci Linuxu optimalizovanou na CF kartu? S tim, ze bych si zvolil
> co tam vsechno chci mit:
> vse okolo sitovek (ftp, web+php, telnet, dhcp klient/server...), bash,
> mc, malou databazi pro ukladani treba namerenych vysledku (nejake mini
> MySQL?). Nic dalsiho me nenapada, pripadne moznost tam kdykoliv neco
> pridat. Bylo by to urcene pro WRAP http://www.pcengines.ch/wrap1e103.htm
> A aby mail nebyl uplne OT, tak bych si v WRAPu pripojoval ruzna udelatka
> [...]
Zdravim,
  zajiste, ze je :-). Takovou distribuci jsem vytvarel pro jiny projekt,
postaveny na ARM91K, ale mam s podobnym ukolem tedy zkusenosti. V tomto
pripade je vyhoda, ze neni treba crosscompilace, takze vse postaci vytvorit
nativnimi nastroji.
  Pokud chcete, ozvete se mi na privatni mail, at tu nespamujeme konferu.
       S pozdravem Pavel Troller