*SPAM* Re: deska v eaglu

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Leden 10 11:26:30 CET 2007

> Zrcadlove to jaksi nejde, nebo chcete mit tu druhou pulku zesilovace zespodu ??

Kolega se ptal, jak to zrcadlit. Tohle je sice pravda, ale to neresim
;-). Nejak se mi ani nezda, ze by automaticke zrcadleni ve smyslu toho
zesilovace umel jakykoliv editor - ono to snad ani automatickym
(primerene jednoduchym) postupem udelat nejde.

Nicmene uz jsem pochopil, ze jemu se zdalo divne, ze to prohodi layery,
kdezto ja jsem to povazoval za prirozene.

No, kazdopadne kdyz bych chtel opravdu udelat "prostorove symetricky
sterezesilovac", tak by to asi slo pres ten mirror, pak pres change
layer zmenit vsechny spoje na puvodni layer(y) - myslim ze to ale nejde
skupinove. A nebo to nechat jak je a interpretovat layery obracene. Dale
(podle potreby) mirrorovat jednolive soucatky a pak rucne dodelat
nesrovnalosti u aktivnich soucastek (obecne u tech nesymetrickych).

Lukas Grepl