prehrivani notebooku

Karel Musil karel.musil@gmail.com
Úterý Leden 9 21:20:26 CET 2007

Jeden PC kterej jsem osetroval mel jaksi seskvarenou tu "silikonovou"
samolepku na chladici. Dokud jsem ji neumyl fungovala skoro jako tepelnej
izolant. Nepredpokladam vsak ze by jste tam neco takoveho nechal. Takze
stahnout NODa a protahnout tu masinu. Pripadne naformatovat disk se
systemem. Pokud nepomuze ani jedno tak to poslat na servis do popelnice. Ja
na notebooku nechavam celej den zapnutej BOINC viz www.boinc.cz. Ten vytizi
uP na 100% spolehlive. Kdyby to melo takhle padat asi bych to rozbil.

Zdravim