Re: už zase ty disky

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Úterý Leden 9 20:52:29 CET 2007

Ve speedfanu musíte mít zapnuté jen ty čidla které vaše deska podporuje
jinak to ukazuje nesmysly. Nejspíš to bude jen čidlo CPU a čidlo MB.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 09, 2007 8:22 PM
Subject: OT: už zase ty disky

Hezký večír,

    tak jsem ten lehce podezřelý disk odpojila a uvidím co to bude
vyvádět dále. Poslední dobou se totiž začal systém chovat poněkud
nestabilně a na to nejsem ani zvyklá, ani zvědavá. Tak uvidím.

    Jinak SpeedFan ukazoval, že je S.M.A.R.T zapnutý, ale nedovedl z něj
nic přečíst, prostě jen že je to zapnuté, ale vytáhnout nešlo vůbec nic.
Dokonce jej ani nenabízel ke čtení.

    Od té doby co jsem přendala systém z jednoho disku na druhý, tak
CHKDSK neremcá, nezapíná se a všechno funguje jak má. Takže věřím že
chyba nebyla ani ne desce ani v systému ale že to byla nějaká bota disku.

    A mám ještě dotaz, když mi SpeedFan ukazuje teplotu "Temp 3 = 118°C"
dá se někde zjistit co to je ? Kontrolovala jsem bednu a nikde jsem nic
takhle horkého nenašla, a tahle teplota se rozsvítí okamžitě po najetí
systému a svítí furt a nemění se. Koukala jsem i do příručky k desce
(GigaByte GA-K8VT800) a tam se o tom nic nepíše. Napadá někoho něco prosím ?

    Děkuji za odpovědi.

Saša Svobodová