Loader pro S7-200

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Úterý Leden 9 15:18:58 CET 2007

Milan Krá'ta wrote:
> Zdravím všechny
>
> Používáme modul S7-200 / CPU 224. Chtěl bych se zeptat zda existuje nějaký program pro WXP, který by nahrál software do modulu a byl zdarma. Něco jako je program ProSave pro displeje OP73. Potřebujeme totiž umístit tento program na montáž kde je nežádoucí aby mohl kdokoliv editovat zdrojový kód a taky nechceme platit takovou cenu za nahrání cca 5-ti modulů měsíčně.

Nie je mi celkom jasne, na co to vlastne potrebujete. Zo stranok Siemensu si mozete stiahnut MicroWin, ktory funguje
1 (alebo az dva?) mesiace a cez kabel program nahrate. Ak chcete program menit castejsie, aj tak potrebujete legalnu
verziu. Ak potrebujete len hotove programy prenasat, nahrajte si ho na pamatovu kartu a potom mozete s jednou kartou
naklonovat aj vsetky PLC.

Richard Balogh

--
	Ing. Richard Balogh

	Katedra automatizacie a regulacie
	Fakulta elektrotechniky a informatiky STU
	Ilkovicova 3
	812 19 Bratislava

	mail: balogh@elf.stuba.sk
	tel.: 02 / 602 91 411