PIC24 - zkusenosti ???

Tomas Cinan Reznicek tomcopy@iol.cz
Úterý Leden 9 14:54:58 CET 2007

Diky za nabidku, ale dnes mi prisja vyvojova deska na PIC24 od Mchipu, takze
si to
zkusim osahat. Jsem spise potreboval nekoho kdo v tom "jede" a muze mi rict
jestli do
toho jit nebo ne. Jsou tam totiz i nejake HW bugy v komunikaci a tak, ktere
nejsou
nikde zdokumentovane.  Takze asi budu zkouset a uvidime.

Tomsa

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 09, 2007 9:06 PM
Subject: Re: PIC24 - zkusenosti ???

Dobry den.

Mam desky L&REX, ktere jsou puvodne designovany pro PIC18LF6x2x, ale
jsou udelany tak, ze mohou bezet i s nekterymi PIC24HJ (64 vyvodove
pouzdro). PIC24 stejne jako PIC18 se do toho vkladaji v redukci. Obrazek
najdete na hlavni strance: http://www.siliconbrain.biz/ jako
pripravujeme (uz se dodelava jen manual).

Takze pokud nemate chut nejprve bastlit a rovnou to zkusit, muzete tu
desku ode mne koupit. Mam 3ks v posledni verzi skladem. Manual k desce
se teprve zpracovava, ale verim, ze tady by stacilo schema desky,
protoze manual v prvni verzi pouziti PIC24 prilis resit nebude a
pocitalo se s ni pro PIC24HJ jen ve stylu "kdyby nahodou". Deska se da
stejne dobre pouzit jak pro ucely nasazeni, tak i jako vyvojovy kit.

Desky spoju redukci jsou u mne k mani i samostatne za 50Kc. Jsou urceny
pro PIC18(L)F6x2x, pro PIC24HJ se na nich jen oddeli jeden spoj (staci
proskrabnout).

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain