OT : okienkove programovanie

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Úterý Leden 9 14:07:17 CET 2007

zdravim,
rozhodol som sa ze sa trochu vzdelam a naucim sa ovladat aj druhy koniec
serioveho kabla, ten v PC.
pisem o programovani aplikacii vo win, kde budu okna, buttony a pod.
rozbehol som si MS VC++ a pozeram na to ako debil, klikam kade tade a
cim dalej tym menej sa mi to paci.
zdrojakov po milu prdel, funkcii takisto, komentare rozpravaju inym
jazykom ako ja - strasne. ani main tam nie je!

urcite sa poniektori z vas uz s tym stretli, co je najlepsie na takyto
prechod (zivim sa na pomedzi hw a sw(ciste C) ) ?
ide mi o klasicke ovladacie programy - nastavovanie, zobrazovanie,
logovanie, nejake tie grafy a pod. a komunikaciu samozrejme

naokolo pocuvam o MS VC, JBuilderi, CBuilderi, Delphi...

dakujem za pripadne pripomienky (a slova utechy :-) )
p.rosko