el. mytne - pry uz to crackli

APa navrhpcb@centrum.cz
Úterý Leden 9 06:26:34 CET 2007

> Pochopitelne, ze se to resi softwarove. Pokud takove kontroly
> dodany system neobsahuje - alespon na urovni warnigu pro
> pripadnou buzeracni aktivitu mobilnich jednotek, pak je neco spatne.

No to asi mozna neobsahuje, protoze to by se netlemili a nerikali, ze to
oje**ji stejne jako v Rakousku, a take kaps asi nema zajem upozornovat na
deravost sveho "reseni".

> Pokud byste pocital jednu kontrolu za hodinu pri 80% nasazeni
> (20% aut a posadek bude pocitam v prumeru mimo provoz), pak
> dojdete k zajimavemu cislu cca 175 000 aut rocne
> (pochopitelne predpokladam sluzby 7x24). To neni uplne nejmin

24x7 zapomente :-)

> a navic pokuta za svindlovani je docela likvidacni - tusim
> radove ve stotisicich korun. Pokud by se ridic pri kontrole
> pokousel argumentovat tim, ze jel mimo dalnici, pak asi
> nebude velky problem podle tachografu zjistit, kde mu
> nepasuje padesatka v dedine. A kdyz nic jineho, tak jak jsem
> prisel do kontaktu s celniky, tak krome toho, ze jsou obvykle
> v prumeru chytrejsi, nez dopravaci, tak jsou taky docela
> alergicti na to, ze z nich nekdo dela voly. A jiste si umite
> predstavit, jak snadno lze zorganizovat buzeracni kontrolu
> auta pocinaje reflexni vestou a konce kontrolou expirace

Ta je povinna? No uvidime, jaka je efektivita a kdy se vlastne tahle sranda
zaplati, jsou nekde videt online cisla, kolik to vynasi? Vy pocitate s
maximalni efektivitou a ja odhaduji, ze tak z 30% to bude obchazeno a to, ze
je to z 80% predrazene radsi nespominam.

Jak efektivne pracuji urednici muzete videt na nedokoncene dalnici D11, kde
diky arogantnim urednikum se zaplatilo 100x tolik na nakladech nez kdyby
vykoupili radne pozemek.  A to vite ze projekt D11 je uz z 30 let minuleho
stoleti?

Kdyz jde vsechno po optice tak bysme my obcane meli take z toho mit nejake
data, ne? :-)