el. mytne - pry uz to crackli

APa navrhpcb@centrum.cz
Úterý Leden 9 04:27:02 CET 2007

> Puvodni zprava ze dne 9.1.2007 od APa:

> je pak zcela
>
> Ja jsem to nenavrhoval a vim o tom houby. Ale kdybych ho
> navrhoval, tak bych nebyl az tak blbej a dokazal bych si
> snadno dopocitat, ze kdyz nekdo projel 5 kamerovych bran za
> sebou a pritom zadnou z 80 nekamerovych bran mezi nimi, bude
> asi nekde chyba a bylo by vhodne prekontrolovat, jestli
> nahodou nejaky vychcanek nevypina palubni jednotku.

A na tohle ma prijit kdo, Capc anebo statni siml? Na to musi nekdo napsat
software, rucne se to asi tezko v tech 10.000 autech denne nekde globalne
pozna, v te reportazi rikali soferi, ze to oblbuji stejne jako v Rakousku.

Ted je otazka kolik takove projeti branou stoji a jestli se to vubec vyplati
a co dela ta celni sprava se svymi 25 vozitky, ta muze zkontrolovat tak 20
aut za den pocitam a to je dost malo.