el. mytne - pry uz to crackli

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Leden 8 23:40:53 CET 2007

Pokud je to to co pisi tady
http://auto.idnes.cz/prima-elektronicke-mytne-lze-prelstit-alobalem-f5e-/automoto.asp?c=A070108_201524_automoto_fdv
tak je to typicka ukazka technicke ceskych novinaru
Tim,ze jednotku odstinim ji sice vyradim, ale efekt je stejny jako kdyz ji vypnu nebo si ji proste vubec neporidim, pri prujezdu branou me detekuji jako auto bez jednotky a jsem v pi...
Tudy cesta nevede tim, ze je tam kamerovy dohled musi byt crack systemu mnohem sofistikovanejsi a popravde se toho moc vymyslet neda.

Osobne vidim jako nejlepsi informovat jiste nase spoluobcany, ze brany jsou kovove, ty velke kostky u nich jsou plne nafty a za kameru v bazaru take neco kapne.Behem par dni je po mitnem ...