Re[2]: Mrtvá televize

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pondělí Leden 8 21:48:27 CET 2007

Dobrý den,
 Tak jsem tam strčil to BU a naběhnul zvuk, obrazovka byla celá bílá a
 v desce u obrazovky neco lupalo. Zkoušel jsem snizit kontrast
 potenciometrem na VN trafu, ale bud byla obrazovka uplně bílá, nebo
 uplně černá - nic mezi tim. Rikal jsem si, že to bude mit asi neco
 spolecneho s tim lupanim po zapnutí a zkusil to omezit :-(   vyndáním
 desky od obrazovky, potom odpojenim signálů od te desky až ten
 poslední kabel byla i zem.... bohužel jsem tam nechal VN kabel a mezi
 okrajem obrazovky (takový železný pás kolem) a repráky přeskočila
 jiskra. Od té doby je televize evidentně ve stavu StandBY a odmítá se
 spustit. Podle plánků je všude napětí, jaké tam má být, ale ve
 StanBy. Za nic na svetě nemohu ten processor donutit, aby se vzbudil.
 Na pinu pro STBY je pořád 5V a udržuje to tak další elektroniku ve
 "spani". Processor je to SDA5255 a podle informací na netu ten pin
 pro STBY je normální I/O pin, takže processor by měl žít....
 Bohužel nejsem schopen změřit, zda kmitá ktystal protože nemám
 osiloskop. Nemá někdo prosím nějaký nápad?
S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz