pH elektroda

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Leden 8 20:39:31 CET 2007

Nemusi byt zesilovac s obrovskym vstupnim odporem? Multimetr ma jen
nejake MOhm, ne?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of milos sula
Sent: Monday, January 08, 2007 8:33 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: pH elektroda

Dobrý den,
koupil jsem si elektrodu k přístroji pH 201
http://www.eternity.cz/produkt/digitalni-ph-metr-201/ . Multimetrem jsem
zjistil, že

pH 7=0mV
pH 5.3 = 1.8mV
pH 4.7 = 3.2mV

doteď jsem se domníval, že pH elektrody mají standartně 60mV na jednotku
pH ( podle mého měření ale jen 2.3mV ). Tak nevím jestli měřím špatně,
nebo se jedná o nějaký speciální druh elektrody, ale každopádně se mi to
zdá trochu málo... ? pH201 ale zdá se ukazuje pH dobře, takže elektroda
by měla být v pořádku.

Miloš Šula