Problem s procesorem DS89C450

tomas.martinec@centrum.cz tomas.martinec@centrum.cz
Pondělí Leden 8 19:27:04 CET 2007

Tak to je velmi dobra poznamka. Priznam se, ze tohle me vubec nenapadlo.

Podle datasheetu by na tom nemelo zalezet. Jde sice vypnout pristup do interni XRAM, ale pouze pokud MOVX je vykonavan z externi pameti.
Pravda je, ze si nejsem jisty, jak jsou nastavene. I datashhet mlci o defaultnim nastaveni. Kazdopadne je zitra odpoledne zkusim nastavit. Treba to pomuze. Sice jsem v dokumentaci nenasel, jak lze tyto bity nastavit pres seriovou linku, ale MTK to nabizi. Tak jsem na to zvedavy.

S pozdravem

                                                   Tomas Martinec