Problem s procesorem DS89C450

tomas.martinec@centrum.cz tomas.martinec@centrum.cz
Pondělí Leden 8 16:48:46 CET 2007

Diky vsem za ochotu pomoci. Trapil jsem se tim temer tri dny bez vysledku. Uz jsem to prakticky vzdal, ale jeste jsem udelal posledni pokus. V supliku se mi valela jedna DS89C420, tak jsem ji tam dal misto to 450ky.
Celou dobu jsem zil v domeni (a datasheety me v tom utvrzovali), ze v tech zasadnich vecech (vcetne integrovane XRAM) jsou tyto procesory totozne. Bohuzel asi nejsou, protoze s tou 420kou to chodi bez problemu. Pokud ma nekdo s rozdily mezi procesory v teto rade nejake osobni zkusenosti (myslim tedy ty rozdily, ktere datasheet taktne zamlcuje) byl bych vdecny za potvrzeni me teorie, ze 450ka pamet XRAM proste nema.

Jinak co se tyka SDCC, tak ho pouzivam pomerne kratce a zatim na mensi projekty. Udelal jsem si k nemu jednoduche vyvojove prostredi s integrovanym editorem, simulatorem a bootloaderem pro DS89C4xx a zatim mi plne vyhovuje. Porovnavat sice muzu jen s jednim nejmenovanym prekladacem jedne nejmenovane nemecke firmy (se kterym jsem se setkal pri reseni jednoho vetsiho skolniho projektu) ale oproti nemu jsem se v SDCC zatim na zadny zasadni problem nenarazil. Snad jen ze velikost vysledneho kodu je u SDCC vyrazne vetsi a preklad trva znatelne dele.

S pozdravem

                                                        Tomas Martinec