OT: Autorske poplatky

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Leden 8 16:21:28 CET 2007

A vzhledem k tomu, že vybraný peníze stejně končí u velkých hudebních
společností, znamená to logicky, že když by se vybíraly od všech poplatky za
možnost používat zbraně, končily by u společností zabývajících se výrobou
zbraní.
Tak nějak mně připadá, že pokud se umělci nedokáží uživit sami, tak by to
asi neměli dělat. Všude jinde to tak funguje... :-/

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death