graf. karta s dvoma DVI vystupmi

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Leden 8 11:58:46 CET 2007

Obecně s grafikama do AGP bude dost problém, postupně se přestávají vyrábět.
Další problém je 2x DVI, u low endu prostě není.
Takže jako asi nejlevnější jsem našel MSI 7600GS, ale je do PCIe. Cena skoro
3000Kč s DPH a navíc není 100%ní jistota, že to je správný obrázek...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death