Mereni tuku v tele?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Leden 7 23:51:43 CET 2007

v tej diplomovke o tom nieco malo bolo napisane. Skusali ste merat
impedanciu aj s velkymi elektrodami, takze ich vplyv bude zanedbatelny?
Klinicke pristroje meraju impedanciu vo viacerych bodoch (az 8?) a z
toho potom vypocitavaju mnozstvo tuku v koncatinach a v tele. Ked merali
mna celkom to sedelo :-) Doktor potom urobil nejake kontrolne vypocty a
logicky to celkom davalo zmysel.
b.