Mereni tuku v tele?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Leden 7 22:36:19 CET 2007

Jednou jsem se ochomýtl okolo takového měření a pamatuju si, že se to
měřilo jednak takovým špekoměrem kdy se mechanicky měřila tloušťka
kožní řasy na břiše nebo jinde na těle, jednak vážením dotyčného na
suchu a ponořeného v kapalině - tak prý se zjistí i skrytý tuk,
například ten obalující střeva. Nevím jestli to platí obecně, měřili
jsme tehdy jen sportovce.

Aleš Procháska