Schema frekvencniho menice apod.

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Leden 6 21:46:15 CET 2007

Máte zvídavého syna, zkouškové období teprv začíná (pokud studuje). Ten můj
se přijde zeptat až mu hrozí vyhození od zkoušky, nebo až těsně po :-)
Myslím že frekvenční měniče moc lidí nebastlí a výrobci vám někdy neprozradí
snad ani cenu :-)

Anděl

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 06, 2007 9:01 PM
Subject: Schema frekvencniho menice apod.

Ptal se mne syn jak funguje frekvencni menic.
Tak jsem chtel byt IN, najit schema na webu a na tom mu to vysvetlit.
Nakonec jsem musel vzit tuzku a papir (urcite bych to nekde nasel, jednou
jsem
na to uz narazil, mam to v praci zkopirovane, ale nakreslit to tuzkou bylo
rychlejsi nez se prohrabavat tisici odkazu).
Vite nekdo o nejakych strankach kde jsou takove zakladni veci vysvetlene
i s prislusnymi obrazky (mame jedenadvacate stoleti tak by tam mohly byt i
nejake videosekvence)?