Re: Problém s Hi-MH Sanyo - doporučte jiné

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Leden 6 18:05:10 CET 2007

Uz je to jako u hardisku, jedna serie se nepovede a je po duvere. Ale asi to
tak je a vyrobce si ma davat bacha.
Ja jsem pouzival AKU ruznych znacek, vcetne a hlavne od SANYO a nyni
pouzivam cinske AKU a nezpozoroval jsem zadny rozdil. Mam jich docela dost,
protoze mame modely aut a dalsi veci na AKU a jsem spokojen.
Cena je velmi prijatelna. Pred vice jak rokem 2100 mAh, AA, 21 Kc. Drzi a
drzi.
J. Polivka

Tak o tomhle jsem nevěděl!  Dík za odkaz. Takže já se Sanyem končím. Jo
kdyby to byl nějaký kusový problém budiž. Ale jestli je to obecná
vlastnost, už je nechci.
Co ale jiného? GP jsem před časem porovnával ( 2Ah) se Sanyem (1,8Ah)  a
ty Sanya byly jednoznačně lepší.
Asi holt prubnu GP 2800 mAh. Uvidíme.