Problém s Hi-MH Sanyo - doporučte jiné

Raven raven@wo.cz
Sobota Leden 6 16:20:53 CET 2007

Cau, pred casem jsem koupil po 4ks Energizer 2500 a Duracell 2500 (cca
60Kc/ks). Kratkodobe zkusenosti jsou pozitivni. Po uvodnim zacyklovani
(TechnoLine IC8800 nebo taky IPC-1) jsem je nechal cca 1 mesic odpocivat
a pak opet zmeril kapacitu. Vybijenim 500mA odevzdaly podezrele (obe
znacky) stejnou energii.  Zhruba  2010mAh +- 5mAh.
Pouze moje domnenka: pochazeji od stejneho vyrobce.
Zkratovy proud 16A (zavisi na ampermetru).
Obdobne se chovaji i clanky dodane s inkriminovanou nabijeckou
(Technoline 2000 alias noname).

S pozdravem Raven