Re: Problém s Hi-MH Sanyo - doporučte jiné

Vladimir Nerud nevlad@kamarad.cz
Sobota Leden 6 15:08:36 CET 2007

Hm, předpokládám, že názory se budou dost lišit. Ale čím víc, tím líp.
Já mám výborné zkušenosti s GP. V Sigma svítilně na kole mám 5ks 1500 mAh
(asi) od doby, kdy byly abs. novinkou. Stále svítí jako "za mlada". Další
jsou v myších, klávesnicích...Vše OK.
Sanya používám také (i s potomky a jejich mp3 máme cca 20 ks AAA) a zatím
také OK.

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 06, 2007 2:53 PM
Subject: Problém s Hi-MH Sanyo - doporučte jiné

Už další zánovní sada Ni-MH 2500mAh Sanyo AA čláků mě nechala ve
"štychu" ( blesk C 580EX)
Prostě doma několik cyklů a pak asi po dvoudenní přestávce, jakoby někdo
ty články tajně vycucnul.
Dělá mi to stejně i se starší sadou stejných článků. Nabíječkou,
nabíjením to není , stejně udržované články GP2000 mAh jsou v pohodě.
Co mám koupit za tužkovky, aby bylo na ně spolehnutí? Má někdo podobné
problémy se Sanyem? Nerozumím tomu. Sanyo jsem bral vždy jako jedničku!
Podotýkám, že Sanya 1800mAh asi 2 roky staré jsou naprosto OK a dá se
jim věřit.
Dík za nápady