Jak je to s dostupnosti pameti FRAM vetsich kapacit?

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Leden 6 14:25:39 CET 2007

 6.1.2007, 14:20:55
Dobry den

Pro beznou seriovou E2PROM vgyrobci udavaji 1e6 cyklu. Pokud ji budete
premazavat pravidelne co 5 min. vydrzi 10let.
FRAM maji treba tady: http://www.citworld.com/cz/products.php?id_rubriky=r_426897dde9b91,
ale co jsou to rozumne penize si musite rozhodnout sam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz