Jak je to s dostupnosti pameti FRAM vetsich kapacit?

Jan Kral kral@fortech.cz
Sobota Leden 6 13:41:54 CET 2007

Proc myslite, ze je FLASH omezena poctem zapisu? Pri te rychlosti ukladani dat vam bezna 128MB Flash bude stacina na dva roky. Pocet zapisu je nejmene tisic, takze si myslim, ze nekolik tisic let by snad mohlo dostacovat.

JK