RS-485 podpora Linux ?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Leden 5 17:25:51 CET 2007

Zrovna kreslim RS-485 k SuperIO a vhledem k tomu, ze to je k Linuxu tak se
rad poucim. Jake "neprasacke" zapojeni doporucujete?
Sice jsem nechtel pouzit to co tu bezele, ale aby to moje také nebyla "   "
:-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Friday, January 05, 2007 3:53 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: RS-485 podpora Linux ?

Tak tohle zapojeni je s prominutim lehka "prasarna". Ale pouziva to u
Adamu i Advantech, ovsem z hlediska ruseni je to nevhodne.

Jedna se o to, ze casova kontanta je velmi kratka a budic RS485 tedy jen
vytahne hranu nahoru, pak uz to drzi pull up a down odpory. Funguje to,
ale RS485 podle normy to teda neni.

Ale u zapojeni k procesoru se mi to zda zbytecne uplne, tam bych urcite
prepinani ridil procesorem. Automatika se hodi tam, kde bezi nejaky
vetsi operacni system...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel