RS-485 podpora Linux ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Leden 5 17:22:05 CET 2007

Mno, ja som mieril na to, ci tam prave nemaju prave nejaku inteligenciu
ktora robi akysi autobaud, ked by mohli naozaj vediet, kedy konci
posledny (stop)bit, a otocit to naozaj len chlpok po nom... Inak zrejme
ide o posledny _nulovy_ bit (OK ja viem ze sa ma hovorit MARK a SPACE
ale nie som schopny si zapamatat, ktory je ktory...) po ktorom sa musi
cakat ten spominany cely byte plus parita plus stopbit(y).

Ono to zase az tak hrozne univerzalne nemusi byt, staci za hrst jumperov
ci dipswitch a niekto ochotny to najumperovat/naswitchovat (co uznavam
ze bohuzial nie vzdy je splnene)...

wek