RS-485 podpora Linux ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Leden 5 16:08:29 CET 2007

Tak si to skuste - vyhodte vsetko az na ten jeden invertor. Bude Vam to
presne tak isto "bez problemu" fungovat vo vsetkych miestach kde Vam to
funguje s tym RC clenom. Kolko nodov ste takto "skusali", s akym kablom
a akemu ruseniu to odolalo?

Aby nedoslo k omylu - taketo zapojenie naozaj vo vacsine pripadov
fungovat bude, avsak prosim, nenazyvajte to potom RS485.

Problem takychto "zapojeni co su vyskusane" je, ze nie su navrhnute pre
spravnu funkciu vo vseobecnom pripade; a sucasne ten, co ich predklada,
neuvedie (lebo to casto ani sam nevie), ake su tie specialne pripady,
kde to fungovat bude - no a to potom pri pouziti v nejakom inom pripade
vedie k roznym stavom "obcas nefunguje a neviem preco".

A viem to preto, lebo sam som sa podobnych hluposti uz velakrat dopustil...

wek

PS je to uplne presne ten isty problem ako SPI-ovite ISP programovanie
jednocipov (ako je u Atmeloidov a PICiek) metodou "hrdzavy klinec" ci
"drot priamo na LPT" - "vyskusanych" a "fungujucich" zapojeni a
programov je mnoho...