RS-485 podpora Linux ?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Leden 5 15:52:39 CET 2007

Tak tohle zapojení je s prominutím lehká "prasárna". Ale používá to u
Adamů i Advantech, ovšem z hlediska rušení je to nevhodné.

Jedná se o to, že časová kontanta je velmi krátká a budič RS485 tedy jen
vytáhne hranu nahoru, pak už to drží pull up a down odpory. Funguje to,
ale RS485 podle normy to teda není.

Ale u zapojení k procesoru se mi to zdá zbytečné úplně, tam bych určitě
přepínání řídil procesorem. Automatika se hodí tam, kde běží nějaký
větší operační systém...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel